PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | |
7:00 - 8:40 | przyjmowanie dzieci, zabawy indywidualne dziecka w kącikach zainteresowań pod opieką opiekunki. Zabawy integracyjne, zabawy ruchowe z muzyką | ||||
8:40 - 9:00 | przygotowanie do śniadania (czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej) | ||||
9:00 - 9:30 | śniadanie (wdrażanie do samodzielnego jedzenia, ćwiczenie posługiwania się łyżeczką) | ||||
9:30 - 10:00 | toaleta, przygotowanie do zajęć (wdrażanie elementów higieny osobistej, kształtowanie umiejętności samoobsługowych) | ||||
10:00 - 10:45 | gimnastyka dla smyka/rytmika | zajęcia plastyczne/ zabawy dydaktyczne | j. angielski gr. I | zajęcia logopedyczne | Zajęcia sensoryczne |
j. angielski gr. II | |||||
10:45 - 11:00 | przygotowanie do obiadu (czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej) | ||||
11:00 - 11:45 | obiad (I i II danie) (wdrażanie do samodzielnego jedzenia, ćwiczenie posługiwania się łyżeczką) | ||||
11:45 - 12:00 | toaleta, przygotowanie do odpoczynku (trening czystości – nauka mycia rączek, korzystania z nocnika i sedesu, wdrażanie elementów higieny osobistej) | ||||
12:00 - 14:00 | wyciszenie, leżakowanie (słuchanie muzyki relaksacyjnej, kołysanek, czytanie bajek) | ||||
14:00 - 14:15 | podwieczorek (wdrażanie do samodzielnego jedzenia, ćwiczenie posługiwania się łyżeczką) | ||||
14:15 - 15:00 | zabawa w sali wielofunkcyjnej, zabawa na placu zabaw (zabawy ruchowe, rytmiczne, konstrukcyjne, plastyczne) | ||||
15:00 - 17:00 | zabawy swobodne w sali lub na placu zabaw, (aktywność pozwalająca na odkrywanie, kreatywność, rozwijanie zainteresowań) odbieranie dzieci |